Recent Post

Wednesday, August 3, 2011

Dah beli tiket utk balik kampung ker??

Haa...bab beli tiket nie, deqlis selalu laaa temankan kawan p beli...dulu2s kawan2x satu asrama ada yang balik Kelantan, Terengganu, Pahang dan lain-lain laa...selalu nya deqlis tolong teman p beli jerkk...deqlis tak pernah pun beli..heheh..ape taknya....deqlis studi semua kat negeri Selangor..tak pernah kuar negeri lain hehe... jadik balik kampung.....mak ayah jemput. naik bas Selangor dan naik keta sendiri (nie mas adah ada keta sendiri laa masa kat u)..heheh...so mmg tak pernah pun nak balik kampung naik bas ekspress atau pun naik keretapi...

uools adik2x yang kat U nie dah beli tiket ke?? klu tiket keretapi ke Pantai Timur 26-29 Ogos nie dah habis dijual...wah!! mesti ramai dah beli tiket awal2x yer.... 

Buat yang nak beli tiket bas..dan tak mo sesak2x ke stesen bas...sekarang uools dah boleh beli online.... klik je http://www.eticketing.my/ .... nie sistem baru tanpa perlu beratur panjang beli tiket bas...

Buat yang balik kampung naik pengangkutan sendirikkk tu selamat memandu dengan selamat dan berhati-hati di jalanraya....:-) eceh baru posa 3 hari:-)

Lain2s uools boleh cuba beli online di....

thanks yer, sudi baca.:-)

1 comment:

Cik Ct said...

Uwaa.. deqlis.. sy lum beli tiket bas ag.. bz jee.. x sempat.. takot tiket dh abes.. nk lek N9.. ingt nk nek Durian Burung.. ntah laa.. beraya di perantauan laa sy.. =(