Recent Post

Monday, August 8, 2011

Hasil Rembatan Pertama Kalinya Di Bazaar Ramadhan

Nasi Kerabu RM2.00 + Pegedil Kentang RM1
sedap + fresh sayur2x semua...

Ayam Goreng Penyet Berempah RM4.00..
fuhh beli ayam nie kat pakcik jual nasi ayam dara penyet .."pakcik saya nak ayam jer" hehe.."boleh2x" jawab pakcik sambil suruh pilih sendiri mana ayam yang deqlis nak....fuhh kat gerai pakcik nie penuh org...ayam angkat habis, angkat habis ...!

Murtabak Ayam 2 keping RM4.00...sodapppp...dan rasa murah jugak ..:-) 

Nasi Beriani Daging Kurma RM8.00..
en hb punye...sedap katanya...:) klu tye deqlis confirm deqlis kata tak sedap..heeh..sebab? deqlis mana suka daging..hehe..

Nyum3x...popia basah 1 set (5 biji) RM4.00...kuih nie paling menguji kesabaran masa membelinya...
tetapi kerana kau sodapppp...dan menjadik fav ku..sanggup ku tunggu...walau beratur panjang...akak yg nak buat tu pun, buat satu-satu... memang menguji pose ku..ngeh ngeh ngeh...


Inilah hasil rembatan pertama kalinya ke bazaar ramadhan selamam...bersamaan puasa ke 7 pada 7 Ogos 2011.....bukan apa sebagai catatan peribadi...di hari tua... konon pecah rekod seminggu puasa baru p bazaar hehe...:-) adakah deqlis mampu pecah rekod  g bazaar sekali ke di bulan ramadhan??? haa..kena tgk laa sampai habis ramadhan...

opps..lupa nak inform, ini hasil rembatan di Bazaar Ramadhan Bandar Tun Razak...haa..sampai sana deqlis mencari hehe....kat rumah nie ada jugak, tp bazaar kecik jer... nk meriah mmg kena g sini..hehe..

8 comments:

.: iEyLa :. said...

uwaaa...ni memang tahap tergugat iman dah ni..hehe..
say enak rojak... ;)

pssstt: menu kite same la smlm kak..tp saye nasi kerabu ayam golek..sedapppp!!

MataHati @ MH said...

sya pun baru sekali pergi bazar tahun ni. last year x pi langsung... ayam penyet tu mcm mana ekk?

Anum said...

sedapnya

syerz eyryn said...

amboii. . bnyk nye. . hha. .
borong ea ? ;p

Mama Zara said...

setakat ni ke bazar beli murtabak je...

Nana said...

wahh nasi kerabu bez2

dilazfamily said...

sedap yer nasi kerabu dan murtabak.nie buat terliur ni

zahidahwahid said...

mak aih...banyaknya....saya tak pernah lagi pergi bazaar....entah bila nak perginya....



New Entry: Romance Town