Recent Post

Friday, August 12, 2011

Kad Kahwin Artis...termasuklah Norman & Memey!


Kad kahwin Zed Zaidi

Kad Kahwin Tomok

Kad kahwin Noh Hujan dan Mizz Nina

Kad Kahwin Farah Prit Prit
kad Kahwin Angkasawan Negara

dan terbaru
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kad kahwin memey norman
"Cantik kan? Abang Nara suka sangat kad kahwin diorang nie. Lain daripada yang lain. Jarang nampak bakal pengantin guna gambar posing manja untuk dijadikan kad kahwin. Sungguh berbeza. Mana tahu selepas ini makin ramai yang mencontohi kad kahwin Norman dan Memey kerana keunikannya." -Petikan dari Abang Nara.

p/s: patut ke kad kahwin sebegini di jadikan contoh? belum kahwin dah bermesra-mesra seperti dah sah menjadi suami isteri. Inikah kad kahwin contoh utk umat Islam?? tepuk dada tanya laa Iman..:-)
Fikir-fikirkan selamat beramal...!

12 comments:

.: iEyLa :. said...

kad kawen cun2 mahal2 pon last2 org buang je pon..lain la nk wat koleksi banyk2..hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu..pic yg last tu..xbaik dijadikan conth..tapi rata2 org islam..suka je ambil pic berpegang2.. belum sah jadi suami isteri.. huhu

Cik Rose Cute said...

betul tue Deqlis...Tak suka la..pasangan nie...Menyampah!!!...Kawin bagai nak rak...entah2 nanti Erm...fikir2kanlah hihihi

Rozita said...

dunia akhir zaman dik...yg x baik selalu jadi contoh..

NoRa DaDiLLa said...

setuju dgn deqlis.. patut ke jd contoh macam tu... belum kahwin dah peagng-pegang, mesra-mesra macam tu. huhu..

azu said...

emm mmg tak patut..entahla dunia akhir zaman ni..jom singgah blog azu..tq~
http://azumie.blogspot.com/2011/08/berbaloikah-111-entry-dengan-142.html

Zura said...

cantik mmg cantiik tp hubungan belum sah lg..

AIN SYAFIQA AZMI said...

eleh norman & memey tu.. bina kebahagiaan atas kesengsaraan org lain.. elok sgt la tu.. lepas tu wat kad kahwin gatal merenyam camtu..bagus2...

Fathin Fazila Razali said...

serius zyla cakap.. tak suka!. apalah tak malu ke.. dh terang2 norman tu bercerai sebab ada skandal dengan memei ni. dh tu nak kawen mcm nak rak.. gerr... nanti jangan apa jadi kat Abi tu jadi balik kat diorg... ish2...

Rahmah Ram Ram said...

tak patutu untuk dicontohi...tak sesuai... :)

Anum said...

membazir shj

zahidahwahid said...

setuju dengan akak......lagi suka tengok kad kawin noh hujan n mizz nina....comel pulak kimono tu...



New Entry: Terawih