Recent Post

Monday, August 1, 2011

Kenangan Buka Puasa Dengan Artis & Selebriti





nie gambo snap dari album jerkk...al-maklumlah orang yg tangkap gambo nie yg kasik gambo,,mmg takde copy....pepun terima kasih kat dia nie...salah seorang wartawan juga.. masa nie deqlis masih anak dara tau.. biasalahh  masa kerja wartawan ,sesama wartawan tidak kira media cetak atau elektronik semuanya berkawan.... nak amik gambo deqlis? ok jerk amik..nanti kasik gambo dah siap print yer..hehe..

Gambar 1, masa buka puasa di Palace of the Golden Horses Hotel...buka puasa ngan team2x astro dan artis2x...deqlis senyum jer tgk telatah Azwah Hj.Ali...dia mmg ramah..dan pandai melawak...tak sombong orangnya... deqlis sengih jer laa..hihi... yg sebelah deqlis nie pulak, rakan sejawatan..uools cam tak? itulah Kiah Propa... alaa sekarang Kiah Propa atau Rock nie bekerja di TV3... dulu sama satu opis jer ngan deqlis...:-) pepun tetiba laa menggamit memori zaman berbuka puasa ngan selebriti2x..nie....

Tahun nie, tunggu pulak Nuffnang buat majlis buka puasa jumpa member Nuff pulak erkk...! uools pun selebriti gak hehe.... klu dekat2x ..insyaAllah deqlis turun...tingin nk jumpa uools...harap2x tarikh tu "kena" sure deqlis datang:-) bila tu Nuff??? heheh

okaylah, selamat memasak dan membeli juadah puasa...
ingat!!! jgn membazir tau...cayang uools.

thanks sudi baca..:-) 

3 comments:

zahidahwahid said...

wah...seronoknya berbuka puasa ramai2...tengah tunggu budak2 sarawak blogger buat gathering buka puasa pulak ni...bilalah diaorang ni nak buat...hehehehe



New Entry: Beethoven Virus

dilazfamily said...

seronok kan berbuka pose ramai2.sambil berkawan sambil makan.hati senang perut pun kenyang. Selamat berpuasa

Wanzi said...

Selamat menjalani ibadah puasa dan semoga penghayatan Ramadan kali ini lebih baik berbanding sebelumnya kerana kita tidak mengetahui, adakah kita masih ada peluang untuk bertemu Ramadan seterusnya. Wassalam