Recent Post

Tuesday, September 13, 2011

Cerita Raya ke-5 -: Hadiri Jemputan Kenduri Kahwin








Layan gambo erkk hehe...deqlis raya ke-5 pergi kenduri dulu...jadi makan kenduri laa kan?? hehe..yg bestnya kat kenduri nie ada Kue Teow Goreng.....ada Ais Krim...macam2x ada..hehe...



6 comments:

Anum said...

syoknya makan kenduri di hari raya

.: iEyLa :. said...

uhuk2..saye xtahan tgk yg teh tarik tu..huhu

MataHati @ MH said...

err..siapakah gadis berbaju biru tu? huhuhu

bulan raya ni, hari2 ada open house.. hujung minggu lak mesti ada kenduri kahwin.. best best

sampai hari ni belum lagi bukak api dapur. hari2 pi open house..hahaha

CIK MAY said...

hari ni bace cite sis raye ke lime...nak bgtau..saya dapat b.e no 5 pagi tadi.. ^__^

deqlis said...

to Anum: :-)

to IeyLa: hehe...teh tarik pun ada..:-)

deqlis said...

to MH: ohh yh berbaju biru tu adik ipar deqlis...:-)

macam2x ada...majlis cukur jambul + aqiqah pun ada...majlis tahlil pun ada...:-)

ohh bab bukak api dapur tu, tiap2x malam bukak juga sejak balik dari kampung nie...