Recent Post

Thursday, September 29, 2011

Gantung Kad Raya di....

di langsir...hehe

kad raya uools yang selamat deqlis terima....
sorry yer...lama sungguh post nie tertangguh-tangguh....
sebenarnya masih menantikan kad raya exchange yang belum sampai...
tp nampaknya sampai dah berakhir Syawal pun kadnya tak sampai2x...bermakna abang posmen kot yg gantung kad rumah dia...hihaaa....takperlaa bukan rezeki sampai ke tangan deqlis...kad raya deqlis macam mana?? ada tak yang tak sampai??? sabor jer laa kan....?

deqlis akan update post nie nanti...coz tempohari dah amik dah gambo CU satu2x kad yang deqlis terima..siap dapat DUIT RAYA lagi tue......timacih merasa gak laa dapat duit raya untuk tahun nie...ada dua orang yg kasik duit raya....siapakah ituw??? nantikan update entri nanti yaa... gambo semua tu dekat external drive deqlis.....en hb lak tinggal kat opisnyer....so later ya..:)
.
terima kasih jua buat Abang Eqbal, QueenPink yang sudi kirimkan kad raya buat deqlis...:-)
deqlis pun dah balas ngan kad raya kartun2x:) dan utk queenpink kad raya 4 segi sama yg ala2x serius nyer kad tu.......harap2x sampai laa yer...klu tak sampai...sah abg posmen buat pekasam..:)

kad raya pertama tahun nie deqlis dapat dari abg Eq...mmg terharu sangat:) 
tahun depan siapa lak org pertama nak kasik kad raya kat deqlis nie?? ecehhh:-)

okaylaa.....jumpa lagi...


5 comments:

mamawana said...

Assalam,

Wah...banyak kad raya...

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/09/aksi-terlampau-hyperaktif-berlagak-laa.html

Cik tikah said...

rajinnya. hehehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

OOOO dah join Astro ya..selamat bekerja Deqlis..semoga dpt sesuaikn diri di tpt baru.
Dulu rajen gantung kad raya camni tapi kat ranting2 kayu..letak lam pasu bunga.Skrg udah malas...

..m@m@ T0meLL.. said...

teringat kecik2 dulu,suke gantong kad raya cam deqlis gak :)

mt singgah klik2 mane yg patot :)

zahidahwahid said...

baru sempat nak komen pasal exchange kad ni..hehehehe....*nampak sangat lama tak bw...


hot items this coming 15/10..novel awak suka saya tak by melur jelita bakal menemui peminatnya...