Recent Post

Friday, October 7, 2011

Makan @ Popeye sedappp









makan2x nie dalam minggu lepas.... ala lepas makan2x nie deqlis singgah dataran merdeka tue...(tgk laa baju pun sama ngan entri sebelum nie) hehe...tp tak sempat nak posting...

kali kedua makan dekat popeye... mmg popeye ni ada daya tarikan tersendiri....
mashed potato nyer sodapppp:) ada bun/kek ke ntah tak tau pulak namanya yg makan dengan jen strawberry tue...mmg sedap laa...lain sikit dari kfc...

kali ni pergi cop lagi...buat pengetahuan uools, setiap pembelian RM20 ke atas dapat satu cop...dah cukup 3 cop dapat laa makan set popeye percuma...:) ok laa kan?? 

thanks sudi baca....sibuk sejak dua menjak nie, posting pun dah teratur dah nie...mana sempat jerkk...:-)

3 comments:

stellaizz said...

nak gak try nanti :)

tiefazatie said...

bestnya..xpernah mkn..xde kat sini..

zahidahwahid said...

bestnya...bilalah dapat nak merasa...pos ke kuching kak...hehehehe


hot items this coming 15/10..novel awak suka saya tak by melur jelita bakal menemui peminatnya...