Recent Post

Thursday, December 22, 2011

Astro Terbakar!!!!!

Astro terbakar..!! Nino nino nino nino....... kami semua terpaksa bergegas keluar dari pejabat...nasibbaiklah deqlis sempat selamatkan wallet...tp sayangnya kunci kereta habis terbakar..... dan seorang kawan deqlis terperangkap dalam toilet......................................

tengok betui2x...nampak tak kebakaran yangberkalu nie???? haha.... sebenarnya ituw hanyalah latihan kebakaran..... semua staf kena keluar bangunan.... walaupun pada mulanya deqlis nak selamba duduk dalam opis jer... tetapi akhirnya terpaksa akur bahawasanya deqlis bakal rentung jika tak keluar hehe... yer laa diorang sembur gas pemedih mata... haruslaa kena turun... dan asap2x tu buat deqlis sesak nafas...so baiklah turun jugak......
Gelagat orang ramai dalam kebakaran olok2x terbabit...:-) jgn mare..tak terbakar betui2x pun ,..latihan jer tau...


Okay thanks sudi baca... dan terima kasih buat yg sudi jenguk dan baca blog merah deqlis yg tak seberapa nie...insyaAllah bg yg meninggalkan jejak deqlis biasanya kan jejak uools di waktu malam nanti....:-) jumpa lagi:)

2 comments:

Dalila Hamid said...

tranning rupanya.....:) suspen tul!...

AyuArjuna BiGoshh said...

suspen betul :)