Recent Post

Monday, January 9, 2012

Suka makan di Ichiban Ramen..tomyam sea food nyerr sodappp!

deqlis mmg sangat suka Chinese tea nie...

sedap taww... dalamnya ada sotong...

klu setiap kali ke Ichiban Ramen nie, menu deqlis mesti nie...tomyam seafood....mmg terbaik!! puas dan sodapp... cuma mee kita boleh tukar samada nak yg ramen atau udon.. kadang2x deqlis pilih ramen, kadang2x deqlis amik udon...tp mudah makan deqlis suka amik udom lagi..mee nyer lebih kecik dari ramen..:-)

nie satu lagi fav deqlis..."Gyoza" 

naso goreng beras Korea...mmg sedap rasanya...lain dari rasa beras biasa atau beras basmathi.. en hb amik set...so dpt ayam goreng dan buah tembikai..

deqlis pun tomyan tue set...dapat laa buah tembikai dan Gyoza tue sekali...

sorry gambo tak cun sangat sbb masa nie deqlis snap guna BB jerk....masa nie mmg dtg ke Pavillion  dari Bukit Jalil semata- mata nak makan nie...:-) selalu p makan kat Jusco Balakong..(Cheras Selatan) tp hari tu tukar mood...heheh... :-) tp klu tempat cantik, rasa di Jusco Balakong lagi cantik....:-)

10 comments:

Anum said...

sedapnya
x pernah try lagi

.: iEyLa :. said...

nampak pon sedappp...
aik??xde plak pic akk entry ni...
winduuu~~

Cik Rose Cute said...

nampak pun sedap....yum...yum yummy!!!

zahidahwahid said...

ramyon tu macam mee kuning kita eh? udon tu macam mana rupanya kak?
http://www.zahidahwahid.com/2012/01/4997/

Mama Zharfan said...

tak pernah try..lapar la plak..me puasa ari ni :P

deqlis said...

to anum: sedap Anum...try laa..:-)

deqlis said...

to IeYla: tulaa snap pun pakai BB..mmg dah lapo..dpt makanan zass ngapp terus....itupun tak sabor2x nk makan dah tue...kamera mmg tak bawak...mmg akak dtg Pavillion semata2x nk makan nie...tak ingat lain...pakai pun sempoi giller..hehehe:-) so malas laa nk snap muka sememeh masa tue..:-)

nanti gambo lain yer...tq windu winduan kat akak..:-) mheheh

deqlis said...

to Cik Rose Cute: yaa..semestinya...coba jgn tak coba..:)

deqlis said...

to zahidah: Mee ramen tu besar2x macam Laksa ..besar sikit dari laksa....tp bukanlaa laksa..hehe..yg udon pulak macam spagetti jer rupernyerr..

deqlis said...

to MZ: haha...tetibe yer...bawak bersabo...puasa yer? selamat berpuasa...nanti buka atau bila2x leh laa try:-)