Recent Post

Wednesday, February 8, 2012

Kembali dari CUTI ....SEMINGGU...LAMA tp rasa SEKEJAP jer

Salam uools... sihat? harap2x laa yer...deqlis hari nie kurengg sikit....tp masih masuk opis laa....selsema sikittt...al-maklumlah cuti panjang dan jauh perjalanan mmg seronok tp selsema laa fullakkk...terima kasih juga buat rakan2x blogger yg rajin sms deqlis....mintak maaf taw kalu deqlis tak reply..bukan sombong atau tak ingat kat uools...tp deqlis bercuti hp pun cuti..heheh... yer laa takkan tgh main roller coaster nak pegang hp kan? kan?kan? kata cuti...:-) kuar dari USS pun dah letih terus booommmm.... dan keesokannya deqlis masuk balik Singapore dan jenjalan.... mmg seronok laa cuci mata... dah lama tak cuci mata jauh heheh...

Hari nie masuk keje setelah seminggu deqlis break...... masuk opis haruslah kerja menimbun yg menanti....tapi email akaun pula expired...(hai seminggu tak masuk terus expired huhuk)..pepun kenalaa sambung balik kerja2x yg sepatutnya.... kerja biz on9 deqlis pun perlu jenguk2x jugak...nanti ada yg order dodol kecewa pulak tak dapat...:-) oklah siapa yg mengidam nk dodol segitiga dlm masa terdekat nie (hari ni atau esok lusa) ready stok ada laa dalam 5kg...baru jer lepas kacau dr kg...klu nk roger2x deqlis....kasik best price..:-) tp kena bg tau laa follower blog nie yer:-) ehh sempat promote plak..heheh..

Cuti seminggu 3 hari pertama di JB dan Singapore....lepas tu deqlis balik Perlis... semalam baru sampai KL...mmg letih tp oklah semalam lepas Subuh terus gerak...singgah Alor Setar kejap jenguk anak kakak ipar yg baru 5 bulan lahir dan singgah di R&R Sungai Perak dalam jam 11 pagi....siap makan bekal yg mak mertua deqlis sediakan... kasik hilang ngantuk dan meneruskan perjalanan....sampai KL deqlis singgah rumah mak dan ayah deqlis pula.... jenguk org tua dan kasi pelbagai ole2x dari Perlis.... kelapa dekat 6 biji, pisang 1 tandan dan juga serai peha ayam.... jadi deqlis sampai rumah dalam pukul 4ptg....sempat laa berehat menghilangkan lelah sambil makan mangga muda cicah kuah rojak...:-) nyum3x....

Hmm.....panjang pulak menaip..tp gambo takde....uools jgn ler marah yer...sebab mmg kat opis nie...inipun guna ID kawan...ID sendiri dah expired...keje makan gaji buta hari nie...(alamak boss ku jgn laa baca emel posting nie hehe)... so bukak emel yahoo, check email, edit dan delete mana patut.... lepas tue deqlis bukak laa blog nie.... adehhh rindu tau lama tak mengepos... byk sangat cerita sampai tak tercerita...kamera pun tak bawak ke opis hari nie....jadi menaip jer ler...gambo takde laa yer... bg yg malas baca tak dapek den nak nolongg...miahahaha... tunggu laa posting gambo2x di JB dan Singapore dan juga Perlis nanti....

uools cuti Maulidur Rasul dan Thaipusam g mana? adik deqlis ke Langkawi lagi...naik keretapi lagi tue... dah 2 kali dia naik keretapi ...best sangat kerr?? haa... kena try gak ler suatu hari nanti..:-) oklah...take care dan senyum selalu... Selamat Maulud Nabi dan Thaipusam buat yg meraikannya...

Jumpa Lagi :-)

7 comments:

.: iEyLa :. said...

adik pon selsema ni kak..
rindunye ngan akk.. :)

deqlis said...

to ieyla: yeke? sian dia...sama laa kita..musim sekarang nieh..cuti blk kampung tak? mak sihat?

Cik Rose Cute said...

Bestnya Deqlis bercuti...

deqlis said...

to cik rose cute:a'ah sampai nak tercabut pinggang..lenguh kaki sebab back to back seharian opps 2 harian berjalan nonstop..:-)

Zura said...

Masa cepat berlalu...

Papa-NtiQ said...

Hi Deqlis...amboi cuti sakan yek....so kat JB gi mana jalan2...singapore kene pegi universal studio baru beh saya gi sana 2x dah sebab dekat kan...sejam sampai hehe
selamat keje semula haaa bukan jetleg tapi kejeleg eh?

nanakimie said...

jgn lupa ceta tau sis:) suka baca pasal oliday-oliday neh ^-^ xdapat pergi,baca pn dah seronok dah,hehe..