Recent Post

Thursday, August 9, 2012

Majlis Buka Puasa ASTRO

 ala-ala 5 Star hotel.....hiasan bunga-bungaan segar melatari meja makan kami...walaupun sebenarnya meja makan ini hanyalah diletakkan diruangan lobby Astro... IFTAR Astro ini telah diadakan pada minggu lalu iaitu 2 Ogos 2012. Juga diadakan Solat Terawih Berjemaah yg diimamkan oleh Imam Muda 3 di Astro.. alhamdulillah.... :-)
 Majlis IFTAR bersama CEO Dato' Rohana Rozhan di east lobby....khemah juga di pacak di luar lobby ini bersama hiasan bunga-bungaan segar yg sedap dan sejuk mata memandang....
 meja sebelah deqlis masih kosong lagi..... tapi tu tak penting...yg penting deqlis suka tgk hiasan bunga nyerrr hehe.... selalu wat camnie kat besttt ..hihi

 Menu pun sodappp.... Nasi Beriani dan Nasi Tomato.... nampak cam tamak tak??? semua lauk amik...hehe.. ada ayam masak merah, ikan masak kari cair, udang sambal hijau, sotong kari, kuah dalca, papadom, acar buah dan jelatah....
 Otak-otak pun ada....sedappp cuma warna dia sangat merah laa..hehe.... 
 kuih yg ada.... 
 sate pun ada..... sedappp kuah terasa rempah dan pekat..I like... cuma nasi himpit tu agak lembik sikit...pepun still sedapp:-)
 cer teka apa nie??? takkan biskut kejap ada kejap takde lak kannn???? inilah kurma.... wajib ada sebelum berbuka puasa...
Ais Krim pun ada.... leh amik laa seberapa byk pun...deqlis amik 2 jer..yg tiga nie kawan ku punya..dan ada air krim potong jugak....aiyoooo...bungkus2x semua..hehe


sorry laa gambo salah setting...kurengg memuaskan..huhu
Meriah kan?? rasanya meja kami kurengg laa meriahnya..sebab byk lagi menu yg deqlis rasa mmg tak mampu nak makan.... antaranya Daging Kambing Panggang, Laksa Johor, Tauhu Bakar, Buah manggis, rambutan, duku langsat dan byk lagi..... alhamdulillah rezeki Ramadhan.... terima kasih to Dato' Rohana kerana meraikan IFTAR bersama staff2x.... hmm angpau raya takde ker?? keh keh keh...macam laa Dato" Rohana baca blog ku yg agak lama bersawang nie...nie baru laa nak lap2x balik...kasi cuci ngan air sabun..hehe


5 comments:

Anum said...

terbaik

Anum Shukri said...

salam..
amboi...meriah makan..cantik bunga bungaan tu..

:: Mrs.Eady :: said...

peergghh.meriaah!

Chekgu Azrine said...

bestnya bila baca ada laksa johor..huhu

Zura said...

meriahnye meja...