Recent Post

Sunday, January 24, 2010

Majlis Pertunangan Jannah

Semalam daku dan hubby jam 12.30 petang bergegas ke USJ11 demi memenuhi undangan meraikan majlis pertunangan sahabat ku tak lain tak bukan siapa lagi klu bukan Cik Jannah dan Shahrul... daku di tugaskan membantu memakai kan tudung untuk pengantin..hehe...kira mengandam laa jugak..hehe...

Seronok tengok semua persediaan rapi yang telah di buat oleh pihak perempuan dan mak sedara Jannah yang berbesar hati memberi laluan menjadikan rumahnya di USJ11 sebagai platform pertemuan nan indah petang itu. Segalanya berjalan dengan lancar walau Cik Jannah nie tetiba angin or hot2 dalam badan hehe... (sabor Jann!!)

standard laa tue..so be smiles...

inilah gambar2 yang telah di snap oleh hb daku sepanjang majlis berlangsung..

LAYAN..




sampai2..dah nampak Jannah dah siap ...cuma nk tunggu pakai tudung...hehe... Jannah di make-up oleh Annie Astro...  naik seri Jannah..


 Inilah hantaran2 Jannah untuk Shahrul..


 Bersama rakan2...dari kiri Linda, Daku, Kak Jannah, Jannah, Cacu dan Fatin... Senyum.. daku bersama orang2 kuat Astro Oasis.. rindu lama tak jumpe terubatlah di majlis pertunangan Janah dan Shahrul nie ya..




wah..! ala Jann jangan malu2 pulak..
senyum!!





hai..nie tempaty intai tetamu di bawah..posing time!!



Suasana majlis sedang berlangsung... dan selepas tu e Jannah berposing dengan kaum keluarga sebelah pihak lelaki yang datang meminangnya pada hari itu.. Semoga Majlis perkahwinan akan berlangsung pada 19 Feb 2010 (akad nikah) dan 20 Feb 2010 (kenduri) seperti di janjikan dan dipersetujui dalam majlis petang itu akan berjalan lancar dan meriah.

InsyaAllah daku akan menghadirinya di Pokok Sena nanti...  jika ada apa2 nk daku tolong bg tau ya Jann!!..

happy engagement day...

and wish u all the best..

Shahrul... jgn ko persia2siakan sahabat daku nie...  siap ko daku kerja kan hehehe...

No comments: