Recent Post

Thursday, December 9, 2010

Award Coolest Blogger


Next, award daripada PnStoberry hahahah..klu rasa nak tgk strawberri leh p blog beliau nie...:-). Coolest blogger katanya tu....maklum la skrg niemmg musim cool pun kan. So, mari kita cool kan diri dgn menjawab soklan yg cool cool cam kat bawah nie....


1. Apa benda paling cool dalam hidup korang?
Minum ABC, atau air Rosselle yg beli kat MAHA tue buh ais byk2x...pun leh cool gak ...hmm kopi nenas yg beli kat MAHA hari tue pun leh cool kan deqlis di kala ini...dengan sejuk dan sedap mengalahkan kopi starbuck...:-) hmm dari segi perbuatan pulak... walau jammed teruk giller2x punya masa nk p MAHA baru2 nie, deqlis boleh COOL jer lagi.... cool laa kot aku nie??? tp ada masa2 naik gak jadi heat ngeh ngeeh ngeehh.


2. Siapa orang paling cool pernah korang jumpa?

Org cool. .? gil grissom (csi - vegas)...
plg terdekat pulak? en hubby laa... cool jer.. hehe.. sampai cair I you....heheh..:p
klu kawan pun ada sorangzaman matrik dulu yg deqlis perasan...siap bg tau dia lagi... 
nama dia Cornelia Corn.. orang Sabahan...mmg cool minah nie.. sesat ker, salah naik bas ke, salah naik komuter ker..tetap cool...muka takde kerut2x punya...hahaha... katanya naper nak risau2x? kitakan masih di Malaysia lagi??? ekekeke... mmg cool lah..:-)




3. Pass kepada 3 bloggers
- pilih pada mereka yg saya mereka ini mmg coolest lah...

1- azatiesayang 
2- Effa/MAMAFZ
3-Heze


cool  jugak?? nak jugak award nie?? sila..sila silalah amik award cool ni...pastu cool cool bawak pulang... hati cool berbunga riang.... pada yg cool meh jemput amik award cool nie jugak yer...

tak kira laa anda cool ke, cooler ker, coolest ker...heheh..


selamat ber "cool" kite..

P/S: berapakah perkataan 'cool' dlm entry ini?
P/S: hah yg tak cool tu jgn dok jeling2x naa?? kang deqlis bababbbb! kang....! heheh..:-)

3 comments:

Hezesuze said...

cool jek bila di tag mihahahaha

Sitisifir10 said...

hehe...betul gak ek, kalau sesat masih di malaysia :P

deqlis said...

HezeSuze: haha..cool erkk:-)

Sitisifir10: hai saam kenai...haha..tulaa..klu sesat pun dlm M'sia.. rasa2 klu Singapore pun akak cool lagik...klu lain2 tu coolarik heheh.. thx sudi jengah sini..:-)