Recent Post

Wednesday, December 29, 2010

Selamat Petang...

Salam semua...

wah!! lamanya rasa tak mengadap pc nie... sebenarnya hari Jumaat lepas deqlis ke Kedah menghadiri kenduri sepupu dan terus ke Pulau Pinang. Hari Isnin baru deqlis pulang ke KL... itupun sebelah malam...jadi pening lalat lagi nie...hehe... angin laut dok melekat lagi kat deqlis nie... jadi semalam memang tak larat nak berblogging... hari2x sebelum tu deqlis dah setting entri merentas masa... banyak juga contest dan GA yang deqlis selitkan semasa ketiadaan deqlis di alam maya ini.. Hmm nak check contestant yang telah menghantarkan penyertaan untuk contest deqlis pun belum berkesempatan nie... insyaAllah esok lusa deqlis akan belek2x.. dun't worry be happy ya...

dan terima kasih kepada semua yang sudi singgah blog deqlis nie... nanti deqlis masukkan cerita2x di sebalik percutian dan makan kenduri deqlis beberapa hari lepas..

Okay blog walking ke blog kawan2x semua insyaAllah esok lusa juga akan deqlis buat... klu dapat malam nie nanti deqlis jenjalan ya.. rindu juga dengan berita2 sensasi daripada uools..

okay.. salam sayang.. eceh.. daripada deqlis..

2 comments:

Hezesuze said...

selamat pergi & selamat pulang ye uols

Kak Amy said...

semoga selamat pergi dan pulang ye..