Recent Post

Saturday, January 1, 2011

Entri Pertama 2011



Selamat Pagi, Selamat Tahun Baru 2011, Selamat Hari Lahir buat Ayahchik dan semua rakan2x yang lahir pada 1 Jan nie... dan Selamat Pengantin Baru buat mereka yang mendirikan masjid pada hari ini. Haa..deqlis pun ada mendapat jemputan di Bandar Tasik Permaisuri hari ni... insyaAllah takde aral akan singgah makan nasi minyak...:-)

Pada tahun 2011 kali ini, tiada perubahan pada blog ini... tetap maintain template yang sama... cuma di Blogshop deqlis ada buat sedikit perubahan.... sambil2x melihat bunga api malam tadi, sambil2x godek2x kemaskini Blogshop tersebut... dibantu oleh en hb yang tolong lebarkan permukaan/body blogshop tersebut..alhamdulillah menjadi...:-).. insyaAllah di tahun 2011 ini, deqlis akan menambah beberapa barangan jualan baru... insyaAllah akan di updet nanti ya...

Itulah al-kisahnya malam tahun baru.... mungkin ramai orang pergi ke mana2 menyambut tahun baru.... deqlis sambut macam biasa lah dekat veranda rumah sahaja... dari sini deqlis n hb sakan melihat bunga api dari pelbagai arah...ada dari Sunway, dari KLCC dan lain2x tempat...  sambil makan roti cicah kuah kari... :-)

teringat zaman belajar dulu2x..lagilah...deqlis leh tido dalam bilik asrama masa nak sambut tahun baru..hehe..

uolls macam mana? p mana? ada kenangan sambut thn baru kah? meh citer..:-)

1 comment:

Azlina said...

jom join ga http://all-contest-ga.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html