Recent Post

Tuesday, January 25, 2011

Koleksi Setem

Salam, dan selamat petang semua, terima kasih ya sebab sudi bertandang ke rumah deqlis nie..hehe... blog walking sampai lebam ya..miahahaha... Pada petang ini, deqlis nak cuci-cuci mata uolls dengan koleksi setem deqlis... banyak kenangan disebalik setem-setem yang deqlis kumpul. Ada setem bertukar-tukar dengan sahabat handai, anda yang memori daun pisang ..opps..bukan memori berutus-surat dengan pen-pal zaman kecik2x dulu, ada akak angkat yang kasi, ada abang angkat yang kasi dan macam-macam suka duka setem dengan deqlis..

Petang-petang meh kite cuci mata skit... sempat snap sikit2 jer.. jika uools pun penggemar setem boleh laa nak bertukar-tukar setem dengan deqlis... emailkan butir diri dan setem yang uools nak tukar tu ke ellismelia@yahoo.com ya... 

Layan...












6 comments:

Mama Zharfan said...

me zmn sek menengah, me kumpul gak setem ni :) now ada kat kg ajer setem2 tu :)

deqlis dh vote ke utk MZ?

kalau belum vote and sudi, nak mintak tlg u vote(sblm midnite tonite)

tlg vote utk MZ!

umi_e said...

Salam...

Deqlis, umie nak kasi 'satu bekas' setem yang umie kumpul (tapi umie bukan pengumpul setem)

*setem2 itu ada kenangan yang tersendiri tapi umie suka serahkanpada orang yang minat dan akan menjaganya... baru je berkira2 untuk search mana2 blog pengumpul setem untuk dikongsi (diberi)

shahjiehan said...

mana nye SJ di taq?

Hezesuze said...

ermm dulu time sekolah rendah mmg suka kumpul setem hobi katenye kan sekrang hobi berblogging ahkssss

deqlis said...

to MZ: kena vote hari ni yer?? hari tue deqlis dah vote kan dah...takper..jap g deqlis g intai n vote for you ya!.. no prob...MZ nyer pasai..:-)

to umi_e: W'salam, terima kasih byk2x.. suka nyerr ada org nak kasi setem!!!...teringat kecik2x dulu deqlis leh melompat2x tau..! nanti deqlis singgah blog umi_e ya..

to SJ: ada kat blog contest akak di SJ oooii..hehe.. http://deqlis-contest.blogspot.com

to Hezesuze: hobi nie mmg dari deqlis kecik2x..turun menurun dari my mum kepada my bro..lepas tu deqlis... sampai sekarang masih simpan dan sayang semua setem2x beri kenangan tersendiri... hobi blogging pun yer gak..sekarang laa hehe...tp setem tak dilupakan:-)

pengumpul setem said...

cntek stem awk..
sesiape yg nak stem lme2..sye ad mngmpul nye..