Recent Post

Saturday, March 5, 2011

Boring dah....

Boring laa... rasa macam dah lama deqlis tak tukar template blog kan? rasa macam nak tukar lain pulak..hehe.. jemu pulak ngan template nie.... lagi satu perasan tak deqlis dah delete bloglist dalam blog deqlis nie. Sebenarnya deqlis bukan sengaja nak buang..atau nak pulau kawan2x sume...mana bisa dong!! blog deqlis ini dah terlebih berat sudah!!!! jadi terpaksa delete senarai bloglist yang ada... sebagai gantinya deqlis dah buat satu blog baru untuk menghimpunkan semua blog yang deqlis follow tue... tapi deqlis terkial-kial jugaklah nak buat skroll untuk senarai blog2x kawan2x dan blogger2x tersohor dalam blog itu...aduhai... tak siap2x lagi..take time jugak nak menggodeknyer..al-maklumlah...tak dapat nak siapkan dalam masa sehari... lagi pun kekadang online sibuk nak edit entri kat blog ini dan menyibukkan diri nak join contest di blog contest pulak, join GA dan lucky draw lagi..hehe... maka buat sementara ini deqlis tumpang guna bloglist kat blog kawan2x.hehe..selalu deqlis ke bloglist cikpuanhady dan hezesuze ..haha pecah lubang dah nie!!! ngee,,jgn mare arr... thank laa kat meke nie...:-) 

berbalik pada soal boring sudah ngan template blog nie... rasa nak cari yang lebih tersusun gitu.. dan yang pasti deqlis nak yang warna merah juga..hehe...atte deqlis kan rumah merah hehe.. merah menyala pun takpe... kih kih kih... 

hmm jadi uools nantikan jer lah template baru blog personal deqlis nie nanti... kasi komen..nak komen membunuh ke, panah petir ke silakan hehe...tunggu ya... sedang mencari yg berkenan di hati:-)

okaylah..nanti deqlis nak survey2x template baru dulu...
jumpa lagi:-)

1 comment:

MiMie AddNin said...

akak..
wat cantik2 tau..
kasi terbeliAK mate saye tengok..
hehhehehe