Recent Post

Saturday, March 19, 2011

Deqlis Bedah Orang...

haa... jangan terkejut pulak deqlis membedah-bedah nie...tgk darah kat kaca tv pun dah takut macam mana laa nak bedah orang.... hehe... tajuk tue provok habis jer tue hehe... Klu deqlis nie berani tgk darah mungkin dah jadi doktor dah...hehe.. ishh jgn tak tau dulu2x belajaq sains tulen tau... adoiiii..teringat kisah masa kena bedah katak... eeiiii geli nyerr...mula2x duk sebelah cikgu jer..kengkonon ada hati nak pegang katak...last2x ngengsot2x duk jauh dari cikgu....haha...nak2x dah mula berbau katak tu busukkkk!! eeiii mmg tak leh laa nak jadi doktor aka nurse sekalipun.... 

tapi kali nie...deqlis betui2x terpaksa bedah orang!!..meh tgk gambo..!

fuhh..masa deqlis nak bedah nie pun...ada paparanzi yg dok snap gambo tau....haa..tau laa i glamer jap jadi doktor..hehe..  AMAcaM?? ada gaya dakkk?? hehe...

Gambo nie dah tersengih pandang en hb yg menangkap gambo...hehe...  haa..inilah salah satu XTVT menarik semasa Hari Tentera tempohari... bukan setakat leh masuk keta kebal... leh pulak tgk bilik keselamatan dan rawatan utk tentera yang tercedera...Kisah hari tentera tu meh baca sini..

haha... deqlis bedah orang??haha..bedah olok2x jerkk... klu bedah orang betui ..kang deqlis yg pengsan hehe... deqlis bedah tape, editing2x leh laa heheh..:-)

oklah selamat berhujung minggu.... !

p/s: sebenarnya, deqlis pun telah tertipu oleh seorang adik lelaki masa masuk tempat ni dulu..mula2x tu mati2 deqlis ingat dia doktor... sbb ingat doktor sebenarlah yg dok terangkan kat weools tentang pembedahan dan cara menyelamatkan  dll...tup2x ehhhh!!!???? adik nie amik gambo jer rupernyerr..hehe... apo lagi?? deqlis pun gayo laa jugokkk heheh..:-)

7 comments:

Hezesuze said...

wah ada gaya ler uols hehe

Shaizhar said...

ingatkan siang ikan.
ha ha ha ha

deqlis said...

to hezesuze: heeh yeke? gaya jer laa..:-)) ngehh ngehh ngehh

to shaizhar: ekekekeke... nama pun bedah orang... hehehe.. cuma org olok2x jerk..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah..so eden pun tertipu gak lar ni ehsss..tp dah kena dah gaya tuhh..sejibik cam doc pakar sudehh!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Idah said...

memang ada gaya seorang doctor wanita

Idah said...

memang ada gaya seorang doctor wanita

MiSsZ said...

ingatkan betul2 bedah tadi.. hehe.. deqlis suka kumpul keychain gak,kan? missz nak jemput tengok koleksi keychain missz.. http://missz84.blogspot.com/2011/03/keychain-yang-sangat-menarik-jom-tambah.html.. lehla kita tukar2 keychain.. ada gak keychain missz yg sama. stuju tak?