Recent Post

Monday, March 14, 2011

Hadiah dari Wansteedy dah sampai Jumaat lepas!!

wah...! cantikkan kotak barang kemas tue... sememangnya Wansteddy penganjur contest yang sungguh efisyen... cepat betui hadiahnya terus berdesupppp sampai rumah deqlis... siap printed kad ucapan lagi..:) suka sangat2x...
sebab contest pun citer pasal PINK...tengok pembalut pun color PINK tau... mmg minat PINK!!
meh tengok inilah buku 3D illustrasi yang deqlis menang...haa cuba teka citer apa??
betui laa... citer Cinderella...seronok gak deqlis membacanya...almaklum-lah kecik2x dulu mana laa dapat buku2x macam nie...deqlis baca kat library jer..:) lepas nie boleh bacakan tuk anak-anak buah dan si tecit Sabrina...:) memang cantik buku2x illustrasi 3D nie sebab menarik minat untuk membaca:)
Haa Wansteddy siap beri sepatah dua kata lagi tue...semangat tuk deqlis menang lagi CGL di masa-masa akan datang...timaceh..suka sangat..


Terima Kasih..


7 comments:

Mama Zharfan said...

congrats deqlis :) me pun dh dpt gak heheh

Shaizhar said...

tahniah deqlis.

bila lah nak pakai butang baju melayu.

tunggu raya je la. he he he

deqlis said...

tahniah MZ..dpt buku citer tajuk apa?? hehe..

timacah shaizhar.... p solat jumaat tu leh gak melaram ngan butang baju melayu..hihi...:-)tp klu nk tunggu raya tu bagus gak... pagi2x raya pakai mesti tambah2x hensemm..heheh..

TQ shaizhar..deqlis menang adiah berganda..! tunggu entri baru ..akan publish ptg2x sikit:o)

mummy_ayu said...

tahniah..memang cun hadiah2 nya..

Amy Syaquena said...

congrats dear..

Wansteddy Tales said...

Tahniah! Wan xsangka juga sepantas tu dorg hantar :) Wan risau dpt lambat atau hadiah patah riuk je :)
syukurlah semua selamat sampai. Tahniah sekali lagi ^^

deqlis said...

mummy ayu..tq..
ur welcome Amy syaquena...
t;kasih wan... alhamdulillah sampai ngan elok..tak renyuk pun:)