Recent Post

Tuesday, March 8, 2011

Wajah Baru

Wajah baru deqlis....oppss mana leh tukar baru...wajah blog deqlis yag baru 2-3 hari ini...masih dalam prosesn pembaikan lagi.. sibuk ku godek sana-sini...edit2x sikit2x... harap semua suka laa wajah baru deqlis nie...jangan lak bukak2x tengok macam rumah lain jerkkk uools tak masuk dahh...haha...nie rumah deqlis laa..kasik ubah laa sikit... heehee

Blog ini -
Wajah Lama..template lama...



Wajah Baru..dengan template baru

Blog Contest
Wajah Baru...wajah lama color purple tue...ingat dakk hehe.. tak save pulak..

oklah...untuk blog khas untuk senarai bloglist deqlis akan diedit sikit demi sikit... asyik tak sempat nak siapkan jer...huk huk ...macam biasa deqlis akan ke blog kawan2x lain dulu then klik dari blog diorg utk ke blog kawan2x lain..pepun jgn uools ingat deqlis tak bw lak... bw jugak... :-) yg datang tinggal komen lagi laa deqlis akan bertandang ke rumah uools.cuma deqlis tak janjilah dapat terus bertandang on d spot... kekadang memalam atau pepagi buta deqlis akan turun padang..hihi.. 

dah baca tue komen sikit...

suka dakk template baru niehh ??? hahaha... 
merah sangatt?? hehe..kasi terbeliak sikit bijik mato uools keh keh keh...

okaylah dah 2 pagi..deqlis nak beradu lah... 
esok jumpa lagi:-)

1 comment:

:: Zanna :: said...

wah!!!! akak santiknya teratak baru ni..huhu

Terkini : i luv blogging