Recent Post

Friday, April 29, 2011

I'm Back!

Salam dan selamat petang semua.... i'm back!!... haha..3-4 hari nie deqlis tak dapat online..ada perkara2x yg perlu di settle kan.... harap maaf yer..tak dapat bw atau berbalas kunjungan dan join CGL... dan mana yg deqlis ada menang CGL tu pun baru hari ini deqlis email detail...terima kasih penganjur dan semua ... dan jangan lupa join 1st bacth GA deqlis... ingat ya... jawapan mesti tepat dan pantas... dan semua penyertaan akan layak menyertai lucky draw untuk end of this year... siapa yg tak join takde laa point..so takde chance utk LUCKY DRAW...haha... jom2x join..:-) 

Deqlis dapat online kejap nie..insyaAllah malam nie atau esok deqlis pulun lebey banyak masa online:-) dan jangan lupa 2nd batch GA deqlis ya... semua dijemput join... Deqlis akan umum pemenang 1st Batch GA Deqlis pada 4 Mei 2011 ya..:-) 

dan buat kawan2 yg datang ke blog deqlis dan meninggalkan apa2x soalan, jika soalan anda masih belum terjawab jangan sedey ya...insyaAllah nanti deqlis akan jawab sikit demi sikit... deqlis dah print screen dah beberapa soalan yg diajukan..nanti free2x deqlis jawab ya... dun't worry be happy.:-) 

ok..jumpa lagi...:-)

3 comments:

zahidah dihaz said...

welcome back....

out: saya lahir bulan april...


New Entry:
[Penempatan ke program matrikulasi] Tahniah Muhammad Hanif

Unknown said...

hai deqlis..sibuk ye...thanz sbb ajak saye joint GA tu..akan difikir2kan..;)

Chekgu Azrine said...

sibuknya puan deqlis kita ni erk..

welcome back dear!!