Recent Post

Friday, April 22, 2011

Menang T'Shirt dari Blog MrJocko

Alhamdulillah rezeki deqlis memenangi t'shirt daripada MrJocko. T'shirtnya samada dari Bali/Gold Coast/Korea... salah satu bakal dihadiahkan pada deqlis....wah! terima kasih banyak-banyak ya...suka2x! 

Sebenarnya 2 hari lepas deqlis ada menyertai GA dari blog beliau.. Jom tgk sini penyertaan deqlis....Namun tidak deqlis menyangka, sebagai follower ke 100 akan menerima Hadiah Misteri tersebut... wah!! sangat gembira rasa di hati ku..hehe..sebabnya sememangnya deqlis berkenan t'shirt yang di beritahu di blog Mr Jocko tue... terima kasih MrJocko:-) bolehlaa jadi koleksi deqlis:-)

dan jika uools nak berkenalan dengan Mr.Jocko nie jom lah ke blog beliau yang serba hijau... di blognya deqlis suka baca tentang percutian dan cerita pasal makan2x.....haa bila KLIK SINI..uool akan nampak header Mr Jocko seperti di bawah nie...Jom singgah ya.:-) 


The Glamorous MrJocko
Ni header MrJocko
Bagaimana rupa t'shirtnya?? haha nanti jika dah sampai deqlis tunjuk ya.... dan kita tunggu pengumuman siapakah yg bakal memenangi hadiah2x lain yg menarik dari blog MrJocko nie... Congratz in advance:-)

2 comments:

Unknown said...

jocko..tahniah dpt hadiah..suke ler tu:)

deqlis said...

suka2:-)))