Recent Post

Wednesday, May 4, 2011

Huhu lama tak update...!!

Waduh....! cuti panjang punya pasal deqlis pun bercuti dari berblog jugak.... haha.... cuti2x lagi penat rasanya..al-maklumlah penat berjalan...dari satu hari ke satu hari takde rest...balik pasti dah penat... uool p mana cuti Hari Pekerja tempohari?? deqlis macam2x. laa sebab tu dah lama tak update....penyakit M dah mai heheh...


Buat yg join 1st batch giveaway deqlis terima kasih ya...walaupun jumlah penyertaan tak mencecah target.... hmm sungguh tak ramai yg join...kenapa nie??? semua sibuk jugakkah??? hmm takperlah walaumacam manapun deqlis akan tetap berikan hadiah buat seorang pemenang... pengumuman pemenang akan di lakukan serentak dengan ke-empat-empat giveway deqlis ya... dalam sebulan nie ada 4 giveaway...(1st batch dah tamat, 2nd batch sedang berlangsung, 3rd dan 4th batch akan ada akan datang...)... dan hadiah misteri turut diberikan kepada yang bertuah.... hadiah apa? insyaAllah bulan Mei nie deqlis dan hb akan ke Utara dan insyaAllah deqlis beli hadiah2x di sana dan sedikit tajaan dari http://ellismeliashoppe.com...insyaAllah.


Bagi yg jemput deqlis join GA uools, jika free sikit deqlis akan join ya...sejak dua menjak enjin dah sejuk, sebab tu nak buh minyak pelincir sikit kasi panas balik heheh... lagipun deqlis sibuk dengan kerja nie... harap uools sudi join GA deqlis ya....2-3 hari lagi ni mungkin deqlis slow sikit ber bw... walaupun sebenarnya rindu laa nak jengah2x uolls..harap semua sihat2x yer.... :-)


2 comments:

Unknown said...

patutlah rasa sepi jer.. rupa2 nya deqlis bercuti.. huuuu

TS said...

ehem2...jauh g bercuti ek sis..
hehe..busy tul la kakak saye sorng ni.. ;)