Recent Post

Wednesday, June 1, 2011

Di mana nak beli Voucher Genting?


okay deqlis rasa ramai (perasan dehh) yang membaca entri CGL yang deqlis join anjuran Niniezane tempohari. Haa al-maklumlah deqlis menang dapat No.2 mesti ada yang usha2x entri ai kan?? (bajet glamour sgt laa entri tu ekekeke..sorry yer jgn maree..ngeh ngeh ngehh) pepun dalam entri tue, deqlis ada cerita tentang genting voucher di mana uools boleh pergi bercuti dengan kos yang sungguh jimat!. jadi deqlis lihat hani ada tanya soalan di atas di Shoutmix di blog CGL deqlis. deqlis nak ke blognya jawab takde link pula.. so deqlis jawab di sini laa ya.. mungkin ada yang belum tahu di mana nak beli kan?? (yg dah tahu senyap okay...)

jadi jawapannya,,,,, di mana nak cari genting voucher nie ?
boleh beli secara online...mmg mudah sahaja..
Cuba tanya....
(deqlis beli dengan dia nie laa, servis cepat dan dua kali dah beli dengan dia nie)
atau 
uools boleh cuba 
(no komen tentang servis dia sebab deqlis tak pernah deal dengannya, tetapi masih boleh cuba:) deqlis rasa okay juga nie)

cubalah PM mereka, jika ada rezeki pasti dapat voucher genting tue..:-) jika stok terkini tiada, uools boleh tanya mereka "bila  voucher genting terbaru akan dikeluarkan?"..:-) PM jer mereka pasti diorang reply punya..:) beli banyak voucher leh dapat lagi diskaun tau..pepandai laa cakap.:-)

Selamat Mencuba! dan Selamat Bercuti di Kota Keriangan.!

2 comments:

TS said...

uishh..bestnye..tp ieyla xnak tanye joey tu leyh x??
ieyla na tanye akk je...
bile akk nk bwk ieyla skali g genting??hihi

malyna Jury said...

ada no fon joey tak?