Recent Post

Thursday, June 9, 2011

Mengantuk nyerr!!!

Isshhh pesal yerr dok mengantuk?? eh tanya pulak?? semalam yang tido lambat tu pesaiiii??? hahaha....  uools buat apa tue??? sibuk ker?? deqlis sedang pekena kopi panas satu...woo hilang sikit ngantuk nie... 

cakap pasal mengantuk nie, dulu ada laa entri pasai drive keta dalam keaadaan mengantuk hingga tertidur... kali nie pasal mengantuk laa... nak cakap pasal tidur duduk...... deqlis mmg tak reti laa nak tidur klu duduk...tp nie my younger brother.... mmg boleh terlena baikkkkkk punyerr walaupun sedang duduk...ZZZzzzzzzZzzzzzz macam mimpi p London jerkkk..hehe..

teringat deqlis dok tengah sembang-sembang ngan dia.... alih2x senyap jer takde balasan...adehhh rupernyer dia leh tido atas sofa ada kusyen 2 tu eh eh eh..... tu masa kami kecik2x laa.... deqlis yang nakal nie pi kacau letak garam kat mulut dia ngehhh ngehhh ngehhh... issh nakai deqlis masa kecik2x dulu.... kekadang baik hati letak gula...hehe.. ok what??? pernah kena?? hehe

klu teringat2x... mmg senyum kambing laa deqlis... sekarang??? ishhh dah besau panjanggggg dah adikku ituw..dah kahwin pun...ntah2x bini dia laa yg buh garam pulakkkk hehehe...

oklaa...mengantuk hilang sikit nie... nak sambung kerja..!

haaa.... gambo sumber google..TIDO LAGU NIEE DAKKK??? heheh
salutt laa adik nie..:-) hihi

3 comments:

Effa Sahat said...

sy pun mengantuk petang ni.. adeh, dpt rehatkan kepala jap tadi.. legaaaa...

ajumohit said...

alahai mengantuknya adik tu...hehehhe comeyyy

BlueberrY CheesE said...

hahaha!comel sangat gambar budak tu tertido. pernah tengok video anak jepun mengantuk time makan. last ttido dalam bekas makanan. hahaha. emmg ngantuk xleyh nak buat ape2. saya pernah ngntuk time bonceng moto. siap tertido. hahaha. pastu kena maraaaahh =p hehehe. padan muke