Recent Post

Friday, June 3, 2011

Salam Jumaat dan PENGUMUMAN BUAT PESERTA CONTEST!

Salam Jumaat buat semua pembaca blog merah!..Haha.. sihat? harap2x lah yer... ada yang dah bercuti hari ini? Wah!! best ya...mungkin dah ramai yang balik kampung atau yang pergi bercuti. Deqlis insyaAllah pada minggu hadapan. Di mana?? haa kena laa teka dulu di sini... mana tau rezeki uools menang dapat hadiah..:-) walau bukan sebuah kereta atau ipad... deqlis harap uools happy berblogging ya..

PENGUMUMAN PERTAMA
Buat semua perserta 4th Batch GA deqlis, tarikh tutup GA akan dilanjutkan hingga 13 Jun 2011. Jadi boleh laa nak tag kawan2x... jika penyertaan cecah 100 orang deqlis tambah satu lagi hadiah....:-) Jadi total 2 hadiah untuk pemenang bertuah 4th Batch GA deqlis. :-). 

PENGGUMUMAN KEDUA
Nantikan CONTEST TERBARU yang bakal diadakan pada bulan ini juga di blog deqlis nie bermula 5hb Jun - 25hb Jun 2011. Khas buat KAKI WAYANG.... jangan lepaskan peluang untuk memenangi tiket wayang!!.. Yes!! tiket wayang!!.. Jangan tak percaya ya..haha... Nantikan apakah tajuk movie yang bakal uools menangi dan apakah syarat-syaratnya pada 5hb Jun 2011 nanti... salah seorang pemenang akan di pilih menerusi referrer tertinggi...dan ramai lagi pemenang lain akan deqlis tentukan.. jadi cepat datang dan tengok contest apa yg pasti menyeronokkan diri uools dan ahli keluarga pada 5hb Jun 2011!!...  yang pasti contest nie khas buat follower2x ku...:-) stay tuned n check ki dot dot..:) 

1 comment:

aNiM said...

yeah!
tak sabar nak tau apa contest terbaru tu..

nak tiket wayang!!!!