Recent Post

Saturday, July 30, 2011

Abby Tak Pergi Majlis Kenduri Memey & Norman Hakim daaa..!


jejenggg...mula2x suspen jer dengar Norman kata yg Abby nak g...ingat nk g jugak bawak bf baru..:-) pepun

Abby dah wat kenyataannya berkenaan dengan majlis perkahwinan bekas suaminya, Norman Hakim... katanya, dia takkan ke sana... hey! siapa sanggup tengok perkahwinan bekas suami sendiri, kan? cer cakap. uools sanggup ke tak? oh tidak! tidak! tidak! kalau suami sendiri kawen pon lom tentu kita leh tabahkan hati nak tengok apatah lagi bekas suami, kan... kalo boleh nak mengelak daripada bertemu ngan dia. tak gitew? hm... kenapa Abby tak mo ke sana???

Abby Abadi yang kini jadi duta Safi Iffah..

Ujar Abby, dia berbuat demikian kerana enggan merosakkan hari bahagia mereka yang digelar sebagai “wedding of the year” itu berikutan menerima tajaan bernilai RM12 juta.

“Jujurnya saya tidak akan hadir pada majlis itu. Saya tidak mahu merosakkan hari bahagia mereka,” katanya kepada mStar Online di sini, Jumaat.

saat bahagia..Norman & Abby
pertunangan Memey & Norman Hakim



nampaknya kenyataan Norman hari tu bercangah dengan kenyataan Abby... Norman cakap Abby nak ke sana... Abby cakap dia takkan ke sana. heehheee... ( macam2x laa..) hehe
Abby & Zul sedondon pakaian pink ;)

 Abby dah bahagia dengan Zul kan?. harap-harap lepas ni turn Abby dan Zul nyer majlis kawen pulak... jgn lupa jemput deqlis ,,hehe (macam abby baca) hehe.... mana tau pasni rejeki Abby & Zul pulak dpt tajaan..lagi juta2x..gituw... aka  majlis kawen ditaja juga ^___^ selamat berbahagia buat Abby dan Zul ya! MOga cepat2x kahwin:-)

3 comments:

loytha'san said...

niat yg baik supaya tidak merosakkan majlis...muga Abby dikurniakan yang lebih baik..kan :))

Lelord said...

hehehehhehe macam2

Unknown said...

sayang sis abby, eceh! macam akak sendiri kan:)

aah,kalo nana pon xmau p..hehe....wat sakit hati je pon kalo p:)