Recent Post

Wednesday, August 24, 2011

Balik Tarawih Jumpa ....

Jumpa iEyLa.... salah seorang blogger yang sangat2x aktif pot pet pot pet ngan deqlis..hehe....
sebenarnya deqlis plan ngan en hb nak p tarawih kat Masjid Kg Baru...jadi plan mmg nak jumpa ieyla nie...ajak p tarawih sekali....terima kasih walau dalam kepenatan dia sanggup turun p tarawih jugak...
lepas tarawih deal nak jumpa2x laa....last2x deqlis sampai je Kg Baru jammed giller...klu masuk lorong tepi masjid lagi tak bergerak kenderaan...jadi en hb pun dengan sepantas kilat tukar plan...kami terus ke masjid wilayah....sampai2x masjid wilayah pun...kami park betui2x depan pintu gerbangnya..hehe..

so deqlis pun bertarawih di masjid berlainan dengan ieyla....
tapi balik tarawih deqlis deal laa balik ngan ieyla nak jumpa...
kali nie kat depan rumah ieyla di kampung baru...sib baik en hb sporting...berdesup2x membelah dada KL di malam hari..eceh..bahasa novel laa pulak..hihi..

 subhanallah mmg cantik masjid nie....
 Pak Imam pun best...suara gemersik...klu dekat ngan rumah ..hari2x pi tarawih sini.... mmg rasa selesa dan seronok bersolat di sini....
 deqlis yang sampai lambat....jadi..sampai2x..deqlis solat Isyak dulu..then baru ikut tarawih

lepas tarawih........
alamak!! gelappp...hehe... sib baik tak baju putih..heheh:-)


okaylaa deqlis nak ke shah alam nie..bye2x..n selamat berpuasa..:-)
thanks sudi baca..:-)

p/s: Gambo tok Guru kasik ceramah kat Masjid Kota DAmansara deqlis dah upload klik SINI

4 comments:

Anum said...

kalau dah jodoh ek

.: iEyLa :. said...

thanx sudi jgk dtg jumpe ieyla..
luv u more lah kak..hihi

take care..jln baik2..

Zura said...

hehe..jumpe ieyla ke..ieyla mmg peramah...

nanakimie said...

sukala ngk sis:) shantek!