Recent Post

Tuesday, August 9, 2011

Baru Kenal Kuih Penganang ..uools kenai ke?

Seronok berblog nie kan, bukan sahaja dapat menambah ramai kawan, dapat juga menambah pengetahuan pasal jenis2x kuih tradisi setiap negeri.. hari tu kuih akok...1st time makan dah jatuh hati...kali nie dok terliur dengar kuih yang lebey sedap dari Akok menurut Mata Hati. Kuih Penganang namanya ruper akan2x kuih bakar kemboja tue.... Uools pernah dengar? pernah makan?? 

macam mana rupernyer? jom lawati blog Mata Hati nie. Kat situ ada picca nyer... klu kat PARAM area mana kat KL nie ada orang jual Penganang nie erk??? leh gak deqlis usha sabtu.ahad nie....siapa tahu tue tolong inform..klu sempat terjah , deqlis mmg akan p terjah...hehe..al-maklumlah mmg suka kerja terjah2x nie..hihi..

3 comments:

alinac lover said...

kat param sini ada rasanya

deqlis said...

kat mana tu alinac?

MataHati @ MH said...

hihihi..nanti dtg lah teganu kalau nak rasa sepuas hati.. best best