Recent Post

Friday, August 26, 2011

Eh! Kenapa tak boleh log in Nuffnang erk??

hmm malam nie dalam 9.30 malam cuba masuk Nuffnang ..log in macam biasa...keluar macam kat atas nie..(yg deqlis highlight merah tu)
tak boleh log in laa.uools macam mana..cer try log in..boleh tak?
dan perasan tak Nuffnang nyer website nie ..body nyer nampak makin kecik  kan?? kiri kanan body pulak nampak besar saiz nya... 

uools leh check tak? sama juga atau uools pun tak boleh log in?

4 comments:

Anum said...

anum pun x leh log in
ada problem kot

zahidahwahid said...

macam lama dah tak cek nuffnang...


New Entry: All goes wrong

.: iEyLa :. said...

ermm..setakat ni bole je log in kak..
xpe..t ok la tu..hihi

pssstt: nk cash out nk bg ieyla duit raye ke??hihi

AdiaLuze said...

salam Deqlis ..

Salam kemaafan ingin akak titipkan andai ada komen2 akak slama ini yang menyinggung dan menyentuh perasaan ..

Terima Kasih kerana sudi menjengah blog akak yg tak sebberapa selama ni .. hehe

Akak berharap persahabatan alam maya ini akan berkekalan dan memberi kita 1001 manfaat .. Insyallah .. SELAMAT HARI RAYA juga dari akak dan kluarga ! ^^

P/S : Lama tak jenguk akaun Nuff tu .. Apale citer agaknya .. hihihi