Recent Post

Wednesday, September 21, 2011

AidilFitri Di China

Kisah raya tak habis lagi....kali nie deqlis nak cerita sikit suasana Aidilfitri di China...





Suasana meriah kan di sana? cuma dari makanan tu lain sikit kot...ada rendang tak?? nampak dalam pic di atas macam takde...mungkin sesiapa yg pernah ke China dan beraya di sana boleh citer sikit...?





6 comments:

Anum said...

best gak kan

.: iEyLa :. said...

cam best je..
rase cam artis la plak bile time raye je g oversea..hihi

Lydia said...

wahhh!! rajin tol kak deqlis search pic raya smpi k china 2..hii3..

lavenderlover said...

menarik!

rostina76 said...

Ingatkan deqlis yg beraya @China..GEMPAK.btw of coz ada perbezaan baik makanan@budaya....yg sama for sure ibadah.hehe!!!pernah ke China twice tapi bukan time raya.

zahidahwahid said...

teringin nak beraya kat overseas....kalau kawin dgn orang korea, raya kat korea la saya nanti.. ^_^