Recent Post

Tuesday, September 6, 2011

Dah Balik KL!

Salam uools.....

Deqlis dah balik KL semalam...sebelum sampai rumah singgah rumah mak deqlis dulu...macam biasa laa exchange kuih raya..hehe dan MIL deqlis pun ada kasik macam2x utk mak deqlis...:-) rebung madu, acar rebung, belacan perlis, serai peha ayam, rambutan, kek span, kek lapis prune dan macam -macam lagi...

Semalam sampai KL jam 4.30 petang... dan sampai rumah deqlis pulak jam 8.30 malam...haha....sakan raya tahun nie, deqlis turun Kedah, turun Penang...:-)

Walau 7 hari berhari raya...rasa macam tak cukup jer.... banyak lagi rumah sedare-mare dan kawan2x di kampung yang tak sempat jengah....dan mencipta rekod kali ni deqlis balik Perlis tak sempat langsung nak pergi ke Padang Besar...XTVT full jer ngan kunjung-mengunjung dan membuat kek..:-)

Uoolss bercuti macam mana? ehhh mestilaa best kan?? pasal kad raya exchange tu..rasanya deqlis pun ada tak terima dari 2 orang lagi.....jap nanti deqlis check ya... kad pun belum gantung lagi..sebab tak sempat tempohari dah balik kampung awal.... xperlaa kan....raya kan sebulan..heheh..

oklah....selamat berpuasa enam juga buat yang melakukan puasa enam. deqlis ngan en hubby pun baru nak mula puasa enam hari nie.... :-)

okay...sampai sini dulu...nanti deqlis tepek gambo raya yer.....

5 comments:

.: iEyLa :. said...

oppsss...kakak saye ade bwk kek tuk saye x??hihihi...

pssstt: ermm..rasenye ieyla pon ade kad yg xdpt..

Nana said...

kitorg blk kl ari ahad semalam cuti relaks2 kt umah

Anum said...

tunggu gambar raya ek

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Deqlis...selamat kembali ke KL & berkeje!

Chekgu Azrine said...

sakan deqlis raya ye!!