Recent Post

Friday, September 30, 2011

Office Nestle


Kali nie deqlis nak tunjuk opis Nestle kat Mutiara Damansara....sebelah Cathay Damansara (dulunya dikenali sbg Cineleisure Damansara)

Deqlis ke sini sebab ada meeting dengan orang2x Nestle awal bulan September lepas...tahun depan Nestle Malaysia akan meraikan 100 years anniversary mereka...so insyaAllah ada laa satu karnival khas utk staf dan para pelanggan Nestle....karnival tu bakal berlangsung pada bulan April 2012 di Dataran Merdeka...so buat semua blogger jom laa sama2x kita turun dataran merdeka tahun depan....macam2x aktiviti bakal di adakan dari pagi sampai ke malam. Pada malammya, konsert kemuncak 100 years Nestle akan diadakan...artis2x seperti Anita Sarawak, Yuna, Faizal Tahir dll bakal beraksi....(semua nie masih dalam perbincangan dan bab artis tu masih dalam proses...belum muktamad lagi tau)...:)

tarikhnya juga akan deqlis umumkan nanti...so stay tuned:-)..okaylaa berbalik kepada opis Nestle nie, inilah pertama kali deqlis masuk Opis Nestle nie...mmg nampak cun dan cantik sekali....yg bestnya ada mesin air yang tekan2x letak syiling dan bila di tekan, air pun jatuh...dulu2x zaman2x studi deqlis n kawan2x suka panggil mesik air gedeganggg...hehe... yg bestnya mesin air gedegang nie tak payah masuk syilling pun...tekan dan pilih jer air pilihan di hati....ada sejuk dan ada panas....then air pun tersedia....mmg untunglaa siapa kerja Nestle nie..air free..hehe:)

agaknya klu dinner2x ke, sure biskut dan segala jenis makanan dari Nestle dapat free kan?? benefit laa kerja ngan syarikat Nestle nie...:-) ada ker blogger yang kerja kat Nestle nie?? atau ada ke siapa2x berminat nak keja kat Nestle nie?? cepat2x laa apply...:)

okaylaa...juz share sikit citer pasal Opis Nestle nie...thanks laa sudi membaca..:) 


p/s: entri autopublish...

4 comments:

iduraz said...

wah kena gi nnti nih dataran April taun depan..hehe

nurdani said...

cantiknya ofis! ayah saya berkerja di nestle sebagai engineer. memang banyak kelebihan bekerja di sana.

Mama Zharfan said...

beshnya sbb air free dari vending machine tu :)

Anne Wahid said...

cantiknya office diaorang...

hot items this coming 15/10..novel awak suka saya tak by melur jelita bakal menemui peminatnya...