Recent Post

Tuesday, October 18, 2011

Breakfast @ New York Hotel

 bubur sodapp
 suasananya
 suasana lagi

Sorry laa entry kali nie cerita basi...dah lama dah nak citer tapi dek kebizian melanda ,,tak sempat nak buat entry...
ingat tak entri deqlis pasal bermalam di New York hotel sangat selesa... tempohari??? haa.. inilah antara menu breakfast yg sempat deqlis snap....

komen deqlis...pasal makanan di sini ...
semua ok kecuali nasi lemak dia tak sedapppp...sambalnya out laa...+ masin sesangat...haha..jgn mare laa chef yg masak ya...
untuk bubur dia mmg sedap..1st class...:)..mcm gambo di atas tue...rasa nak tambah jer...tp sebab nak membedal menu lain...abaikan jer laa..hihi
minumannya deqlis suka air buah2xan...mmg sedap laa:)
kopiya deqlis cuba jugak..tp takleh lawan kopi cap dua daun my fav kopi laa..hehe:)
menu2x lain ok not bad... boleh layan laa:-) tak rugi laa klu bangun breakfast makan kat sini..:)

2 comments:

.: iEyLa :. said...

sluurrppp..telan air liur jela..hikhik

zahidahwahid said...

yummie!! yummie!! nampak sedap je semuanya...