Recent Post

Saturday, November 19, 2011

Selamat Pengantin Baru Ija!






Majlis Persandingan dan Kenduri Kahwin sahabat deqlis di UiTM Shah Alam, Ija di Taman Warisan Pertanian, Putrajaya. Alhamdulillah bila kenduri seperti inilah kami rakan-rakan seuniversiti dapat reunion kembali....seronok laa lama tak jumpa..:-)

Kenduri ini berlangsung pada 12 11 11 dan deqlis pada hari tersebut mendapat banyak sekali jemputan...sampai ada yg tak sempat pergi.....huhuhu jangan mare...deqlis bukan tak nak pergi, tapi bila tengok masa dah tutup majlis kot klu deqlis pergi juga.... walaubagaimanapun Selamat Pengantin Baru buat Shaizhar rakan blogger kita yang turut menjemput deqlis...kendurinya di area Kelana Jaya jika tak silap deqlis... jika banyak undangan yang dekat2x satu area tu mudah sikit kita nak pergi....ini kenduri bertentanga rah, jadi banyak laaa jugak kenduri/majlis pertunangan kawan yang tak dapat hadir...Mohon maaf dari deqlis..moga segalanya berjalan lancar...

Esok pun ada kenduri di Bandar Tasik Permaisuri Cheras, esok jugaklah live FFM24...jadi insyaallah jika boleh curi masa utk ke sana deqlis cuba laa yer..jika tak mohon laa ampun....dan buat yang bakal bernikah, selamat masuk ke gerbang perkahwinan...moga bahagia dan bersabar serta berusaha membahagiakan perkahwinan uools.... Salam sayang daripada deqlis...:-)

3 comments:

fieda said...

selamat pengantin baru buat kawan deqlis..semoga kekel bahagia ke akhir hayat..

Myra Jay said...

Selamat pengantin baru, bila cuti sekolah ni kita bermarathon ke kenduri kawen la ;)


Tolong komen banyak-banyak di "Contest Gadget Impian…"

zahidahwahid said...

selamat pengantin baru...semoga kekal ke akhir hayat....amin...


Peminat kang dong wook sila jerit ok! dia nak datang malaysia 6 dec 2011 ni