Recent Post

Sunday, January 8, 2012

Kenny Rogers RED DAY datang lagi 11 JAN 2012!!!


Rasa2 tahun ni pon nk pegi lagi la
KRR red Day ni..
kata en hb dlm nada gurau nyerr "setahun sekali jer mkn KRR" hehehe...
so jap lagi nak bg tau en hubby
11 Jan nk pegi tgk wayang free "Contraband"...boleh laa makan3x kat KRR

kenangan..red day thn lepas...
check ki dot dot dot 

tp thn nie nak makan kat mana erkk? thn lepas dekat Mines Balakong... tak syiok sangat sebab menu dia limited sahaja.... ada setengah tempat menu tak limited boleh pilih apa shj yg kita suka...



sila lah sedia kan brg merah utk enjoy promosi ni ye..hihihi
(haha..deqlis mmg laa byk brg merah...harus laa kan?? hihi)
untuk info lanjut
join la KRR FB


ppssstttt...x sabar nk tgu 11 jan tu...hihihi

5 comments:

Chekgu Azrine said...

sedapnya KRR..saya pun dah lama tak makan.. heheeh.. bolehla try on 11th nanti..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam deqlis..selamat brgembira menghabiskn bersama HB trsyg...jgn lupa snap2 gambar..:D

Cik Rose Cute said...

bestnya...hihihi

Mama Zharfan said...

me dh lost count bila me last mkn KR..may be dh sepuluh thn kot..tak minat KR :p

zahidahwahid said...

tak pernah makan KR..pernah makan muffin dia je...sedap..
http://www.zahidahwahid.com/2012/01/4997/