Recent Post

Wednesday, October 17, 2012

JJCM: Q Thai Village Ampang

Salam uools..8hb Oktober lalu deqlis ngan En hubby g JJCM di ampang..ini kali kedua deqlis ke sini...
Yg memperkenalkan restoren nie adalah member office deqlis..kami pergi semasa jamuan buka puasa dan farewell party untuk member opis yg nak berhenti tempohari... 

 woooppsss.... tunggu en hubby pergi mengail ikan kekekekeke... kali niei baru nak merasa steamboat nyerr... masa IFTAR tempohari weools makan amik pakej makan nasi putih dan nasi nanas bersama lauk-pauk... makan pun kat dalam yg berhawa dingin ... tp kali fresh air yerr...berasap2x gituw..:-)
steamboat kat sini not bad... boleh kasi 3 bintang laa...:-) (nie my hubby yg kasi tau)...hehe... 
macam2x ada...kekenyangan laa dibuatnya...walau tak makan nasi...kenyang dengan lauk pauk..:-)

utk yang nak makan2x ke sini... harga steamboat RM22/pax untuk steamboat sahaja... dan RM27/pax untuk steamboat dan bbq (macam pakej deqlis amik kat pic atas nie)..deqlis suka bbq udang dan ketam..:-) ikan kecik2x tu pun sedapp tau..:-)

bagi deqlis menu ala carte dia lagi sedap dari steamboat... klu menu ala carte yg deqlis makan masa buka puasa dulu deqlis boleh bagi 4 bintang... tomyam sedap, siakap stim sedap dan butter prawn pun sedappp..




1 comment:

Mrs. Nisa DK said...

Wah, rumah mak saya dekat dengan Ampang. Nak try makan kat sinilah. Murah2 pun murah..hmmm... thanks sharing info.. Salam kenal dari saya...