Recent Post

Saturday, November 5, 2011

Maharaja Lawak Mega & Salam Aidil Adha



Salam semua....wah!!! Rindunyaaaaaaa,,,,,,!! lama tak masuk blogspot nie.... deqlis sangat2x busy dengan program2x terkini astro yang sejak dua menjak nie demand artis-artis international makin bertambah-tambah maka bertambah-tambah lah kerja daku huhu..... macam Maharaja Lawak Mega tue, tiap2x minggu kena ada juri jemputan dari Indonesia atau Singapura... semalam Adi Sixsense... minggu pertamanya Imran Ajmain... minggu depan??? jeng jeng jeng..... surprize...mana boleh deqlis pecah rahsia..hehe... uools tunggu lah 11th Nov nanti ya.... kasi hint sikit...juri jemputannya dari Singapura...:-)

Okaylah.... sempena hari raya aidil adha esok, deqlis menyusun sepuluh jari memohon maaf buat semua...dan pada 6 Nov ini secara automatiknya penyertaan giveaway deqlis ditutup. Nanti deqlis bw melilhat jawapan siapa yg kena:)....

Okaylah....Salam Aidil Adha....bg yg pulang ke kampung halaman, berhati-hati dijalanraya...deqlis akan balik ke rumah mak deqlis di Sungai Buloh..... :-) okay jumpa lagi:)

9 comments:

Ibu Yusuf Maryam said...

Salam aidiladha buat deqlis sekeluarga.. :D

Cikbintang said...

bestnye sis....sis keje astro ek??nk keje situ gak r..ehehee..nk tiket g maharajalawak..hehehee...

selamat hari raya korban sis

Mama Zharfan said...

selamat hari raya utk deqlis & family!

azelyusoff said...

deqlis keje satro ke? kenape pemilihan juri utk ML Mega ni lain skit? pelik..

fieda said...

DEQLIS..saya nak ucapkan salam aidil adha..

pena rozie said...

Salam aidil adha....

deqlis said...

to Zefa: terima kasih:-) utk mu jua:-)

to cikbintang: haha...dah keje balik sini...tiket bukan sis jaga...klu ada kena buaty contest nie..ahakz:-))

to MZ: tengkiu..utk MZ sefamily jua:)

deqlis said...

to azelyusoff: a'ah...lain dari yg lain...pemilihan juri kali ini tidak di pilih dari kalangan pelawak sedia ada disebabkan tidak mahu penjurian berat sebelah...contoh jika A pelawak otai yg tak masuk Maharaja Lawak nie jadi juri, dikhuatiri A akan berat sebelah beri markah tinggi kpd kawan baik dia yg masuk bertanding. jadi pemiliha juri dr kalangan artis, chef dan bintang sukan tue adalah terbaik..sejauhmana kelakar mereka boleh menggeletek hati artis/chef/org sukan kan?? dan nantikan episod akhir..jurinya dari kalangan lain dari sebelum ini..(juri jemputan)... harap menjawab soalan:)

deqlis said...

to mama fieda dan pena rozie: terima kasih....salam aidil adha kembali:-)