Recent Post

Monday, December 12, 2011

Chef Wan Bikin Panas!

salam uools.... selamat tengahari.... moga ceria2x hari nie...deqlis percaya ramai yang cuti hari nie..nak nak pula bagi mereka yang bekerja di Selangor.....:-) amboi senyum sampai ke telinga nampak?? haha...deqlis pun cuti jugak.... walaupun kerja di KL... sebabnya hari nie deqlis ambil cuti sebab banyak perkara nak di settlekan hari nie....selain kepenatan dua hari lepas ke Port Dickson menghadiri family gathering dan Melaka jenjalan cuci mata:-)

Okaylah tentang Chef Wan Bikin Panas!!...Sebenarnya tajuk akhbar di Kosmo semalam....hb deqlis beli Kosmo semalam, hari ni baru sempat nak baca...hehe:-) memanglah deqlis tertarik dengan tajuk ituw...al-maklumlah chef Wan memang suka bikin panas.....deqlis ingatkan ada kaitan dengan Maharaja Lawak Mega.... walaupun hujahnya bikin panas...tapi apa yang dilahirkan Chef Wan tue 100% lah deqlis setuju....apa yang Chef Wan komen selalunya menepati apa yg deqlis nak komen jugak...so I LIkeeeeeeeeeeeeee!!!... tetapi ruper-rupernya apa yang disampaikan di Kosmo semalam nie bukanlah berkaitan MLM,.,,,tetapi pasal rancangan radio lain "rancangan Kerusi Panas radio 24" haha...nama rancangan pun bikin panas...sah-sah uools sendiri yang bikin panas Chef Wan..haruslah dia letak phone sebelum dia naik panas lagi.....kiranya sama juga laa dengan perangai deqlis....deqlis pun setuju..klu kita tengah panas sangatttttt dan sangattt..jangan lah berkata apa...baik letak shj telefon tak guna bercakap dengan orang yang bikin panas hati............... 

Macam deqlis kalau malas nak layan sesiapa di telefon terutamanya salesman atau nak invite sesuatu yang yang nak memerangkap kita ke apa2x kan?? deqlis cakap sahaja sorry saya tak berminat, tetapi diorang nie licik, akan cuba nak bercakap jugak, kali kedua kita kata tak berminat dan lain kali sahaja...jika tak faham-faham bahasa Melayu yang cukup mudah nie jugak! Deqlis letak jer telefon...tak kuasa mak nak layan....!! So sama laa jugak dengan Chef Wan kan??? itu pendapat deqlis jer laa... bagi deqlis Chef Wan panas kena tempatnya...bukan panas tak bertempat....


okaylah....nanti deqlis citer pasal cuti2x di PD kali nie di The Regency Tanjung Tuan dan jenjalan Melaka negeri penuh sejarah .....dan siapakah deqlis jumpa di negeri bumi Hang Tuah itu.... cuba laa teka? seorang blogger tau, seorang mama kepada 2 orang cahaya mata dan seorang yang cukup aftif dalam CGL....:-)...haa..kasik surprise sikit...nantikan posting akan datang..:-)


10 comments:

safurara said...

owh ni lah kes yg dorg sebut2 tu.rara pon x tau kes apa.

Chekgu Azrine said...

busy berjalan erk rupanya.. patutla senyap jek.. hehehe

Unknown said...

panas panas... rasa ada terbaca gak kisah ni pasal cef wan hempas telefon dlm konti..

kadang2 kisahnya tak seberapa tak dipanaskan oleh reporter

Wan Amira said...

sungguh, i pun tak tau kes ape :D

Pak Yoep said...

Apa nak buat statement kat akhbar, jumpa je terus anak tu..betul tak?

Cikrosecute said...

siapalah blogger tue ya...

izirock said...

thanks udah pernah berkunjung di blog aku. sering sering yah jalan jalan ke blog aku. by izzahnuddin
http://izzahnuddin.co.nr
http://izirock.blogspot.com
http://izzahnuddinptik.blogspot.com

fieda said...

hai deqlis..rindu la kt deqlis..dah jarang yer update blog skrg..

Shiela Luddin said...

chefwan cakap lepas jerk..aper yg diyer rase itulah yg diyer ckpp..ok jugak ader juri macam nehhh...

cikpuanhady said...

me pon taktau citer pasal apa chef wan bikin panas tu...tapi kalau bab dah kita gitau elok2, org tu ttp desak kita, baiknya letak tepon kan..haha..