Recent Post

Tuesday, December 27, 2011

Maharaja Lawak Mega & Jay Bee


Peserta yang layak ke peringkat akhir.....tahniah...!
Suasana tepi stage.....meriah dengan sokongan peminta MLM di JB .....full dalam stadium...menonton dari luar stadium pun ramai...
suasana selepas tamat rancangan....en hb yg ambil gambar nie..masa nie deqlis di dalam bilik press conference....

kenangan bergambar dengan Chef No.1 Malaysia...dah lama teringin nak jumpa Chef Wan nie...sejak dari deqlis kecik2x yg suka menonton rancangan memasaknya...akhirnya berjumpa di Stadium Tertutup MPJB... walau selepas sesi press conference yang agak dingin dengan soalan tentang Adlin...namun Chef Wan sempat senyum lagi tue....terima kasih Datuk Chef Wan..... selama nie kita asyik borak2x dlm telefon sahaja..alhamdulillah dapat berjumpa bertentang empat mata akhirnya...:-) walaupun gamba kurang clear...al-maklumlah snap dengan BB deqlis jerkkk...:-) janji ada laa kan..:-)

kenangan bersama Ferhad...artis aka juri jemputan minggu ke-9 MLM. Thanks Ferhad dan manager nya Hibat. 


Nantikan episod akhir ....kemuncak siapakan yang bergelar Maharaja Lawak Mega pada minggu hadapan di Stadium Malawati Shah Alam... buat yg dah mencuba nasib untuk dapatkan tiket daripada ellismelia.blogspot.com nie... insyaAllah deqlis akan berikan mengikut berapa banyak tiket yg deqlis dapat minggu ini..... al-maklumlah hari nie deqlis masih cuti...jika dah ada tiketnya dalam genggaman barulah deqlis inform siapa yg dapat ya...mcm deqlis kata siapa cepat dia yg dapat...:-)

okay jumpa lagi....thanks sudi baca:-)

4 comments:

TS said...

hurmm..ferhad??
huhu..jeles2..

psssttt: demam la kak..xlarat nye cuaca skrang ni.. :(

Cikrosecute said...

seronoknya....deqlis..

Ezna Khalili said...

suka chef wan. apa yg chef wan kata pada adlin tu mmg betul. juri lain tak se"DIRECT" chef wan...bravo chef wan yang mmg me suka tonton program masakannya. Tak kering gusi!!!

Anne Wahid said...

lama tak dengar nama ferhad...heheeh

http://www.zahidahwahid.com/2011/12/4786/