Recent Post

Thursday, December 9, 2010

MAHA 2010: Perikanan, Buah & Tabung Haji


terkezut mereka nie bila deqlis snap gambo nie..hihi... isshh macam wartawan lak dah deqlis nie...
al-maklumlah akak nie mmg wartawan pun dulu2x dik ...sebab tue jadi lagu nie...nak melaporkan jerkk hihi.. pepun selamat bertugas ya..!

opps! selingan dulu kat atas ni..sebelum tu,

Salam semua, selamat tengahari..sibukkah hari ini? Cuaca ala2 MAHA tempohari..kan? tak la berapa panas
sesedap rasa dan secukup rasa di kala ini...eh mcm perencah MAGGI laa pulak secukup rasa hehe.. okaylah kali ni sambung lagi gelagat deqlis dekat MAHA 2010 tempohari. Kali ini di ruangan booth Perikanan, Buah-buahan dan tabung haji... serta beberapa booth lain yang cun-cun tue deqlis tak lepas peluang snap... ngeeee... macam biasa...sila klik gambar utk tumbesaran:-)
 layan lah yer....  meh deqlis nak cili kan mulut korang....!!! ngeee ngeeee oppps jgn mare aa daku gurau2x jerk.. bukan apa pegang cili tue sebab teringat iklan kat TV..." satu pun dah cukup..." haa mesti korang ingat kan??
 lawa laa gubahan buah-buah nie... so tak lepaskan peluangkan jugak.... layan....zasss...!
 haa... bukan mudah nak persiapkan booth sebegini, tahniah la kepada pengurusan MAHA 2010 kerana berjaya membuat satu ekspo yang besar sebegini... banyak info juga diperolehi..
layan melihat hasil perikanan...

 pada hari tersebut memang ramai orang.... dari bayi hingga ke warga emas.. macam2x gelagat manusia dapat ku lihat...:-)
tak lepas peluang...isi borang juga ya... dah lama nak isi2x...tapi tak pergi2x... akhirnya bertemu jodoh di MAHA 2010...alhamdulillah:-)...  deqlis sempat juga ke booth utk tempah packaging barang...mana tau nak upgarde biz ku nanti... ada juga perancangan di masa depan... mudah-mudahan suatu hari nanti. so ku datang ambil maklumat...thank you...

haa... selepas ini ada satu entri lagi di booth pameran dan kemudian deqlis akan masukkan photo2x bila di mana deqlis ngan hb ku turun ke rumah-rumah negeri pula... sabar ya... jap sedang dalam proses mengedit...:-) ada masa deqlis sambung citer...:-) ngeee...

cerita2x yg pernah dipaparkan sebelum ini
antaranya perjalanan ke MAHA, orkid2 cun, kereta deqlis? dll p klik kat bawah nie ya.(ARKIB).:-)

2 comments:

Fieza79 said...

wahh...meriah nya suasana kat MAHA...lom penah smpai2 lg..huhuu

deqlis said...

MAHA 2012 nanti kita serbu sama2 ya..hehe..:-)

bestnyer klu ada MAHA 2011 heheh..:-)